Hogyan használhatok személyt pajzsként?

6

A Scenerio

A játékost egy főleg nymphként álcázott teremtmény vonzza az erdőbe. Ezután a játékos lehetővé teszi, hogy a teremtmény körbevonja a karját. A teremtmény úgy dönt, hogy ez egy nagyszerű alkalom az állkapcsának leválasztására, és elkezdeni a zsákmányt. A gazember, aki abban az időben nem volt nagyon lopakodó, úgy dönt, hogy a teremtmény szájára tűz.

Lény, tudva, hogy a gazember erre tervezett, és a zsákmányát (egy másik PC-t) akarja használni, hogy blokkolja az arcát a nyílnak, így enyhén meleg holttestet eszik.

Hogyan kezelik ezt a sorsszabályok? Ez a pont a saját és a csoport közötti nézeteltérés egyik pontja (amely megkövetelte, hogy az egész helyzetet elutasítsam, hogy ne tartsam fenn a játékot).

A kockák tényleges lejátszása:

Rogue - A 3 ingyenes hívás célja, hogy 11-es eredményt nyújtson a lövöldözésénél.

Létrehozás - 4 különálló szempontot (néhány a játékos lapjain, az egyik a saját, és egy jelenet szempontból), hogy egy 12-et hozzon létre egy fizikum-manőveren

Értelmezésem:

Ezt úgy modelleztem volna, hogy a teremtés sikerült egy Védelem művelettel, és most a pajzsként használt játékosnak meg kell küzdenie a 11 támadó ponttal (ami megengedett, hogy a Védelem művelet a szokásos módon.

Játékos értelmezése

Bár a lény valóban sikerült egy Védelem művelettel, a játékosnak csak a különbséget kell kezelnie a támadás és a védő tekercsek között , azaz 1 pont a stressz .

Mindkét értelmezés helyes-e a FATE Core vagy a FATE System Toolkit-ben?

nb Azt is meg kell jegyeznünk, hogy a játékosok eléggé elriasztják a következményeket és az ilyen helyzetet, amikor megpróbálják megfordítani a szabályokat, hogy ne jöjjenek létre szépen gyakran.

    
készlet Cthos 20.08.2014 20:56
forrás

2 válasz

6

Ezt a szabálykönyvben nem ismertem, amennyire tudom, de úgy gondolom, hogy a ez a kérdés egy működőképes megoldás felé mutat.

Ha a nimfa a játékos és a gazember között tartja a karaktert, akkor ő hatékonyan kényszeríti a PC-t, hogy megvédje őt a nevében. A mások nevében történő védelemre vonatkozó szabályok szerint a Fate Core szabálykönyv 159. oldala szerint:

You can even make defend actions on behalf of others, so long as you fulfill two conditions: it has to be reasonable for you to interpose yourself between the attack and its target, and you have to suffer the effects of any failed rolls.

Az első feltétel könnyű: a számítógép már a nymph és a gazember között van. A második feltétel azt jelenti, hogy a PC-nek külön védelmi tekercset kell kapnia (melyet valószínűleg az ellenfelekkel szembeni megfontolásokra találhat), és megteszi az ebből eredő károkat. A Nymph's Defend tekercs (amely feltehetően a számítógép mögött próbálta fedezni a nymphot) nem befolyásolhatja a PC által okozott károkat, mivel a nimfa nem próbálja meg a PC-t kárból tartani, csak magát.

Most, mások nevében történő védelem általában önkéntes tevékenység. Mivel ez a helyzet önkéntelenül indokolt lenne, ha az emberi pajzsot áthidaló tekercsbe engedne, hogy elkerülje a tapadást. Ez valószínűleg nem fog megtörténni, amíg a PC következő fordulata nem lesz.

De tényleg, ha a PC követ egy gonosz fa nimfát az erdőbe, és aztán megpróbálta vele kijönni, megérdemli, hogy mi jön hozzá. Ez az amatőr óra. Egyetlen szabály-ügyvéd sem változtathatja meg ezt a tényt.

Alapvetően igazad volt. A játékosok csak csecsemők.

    
válasz adott 20.08.2014 23:28
forrás
2

Ennek a nagyon forgatókönyvnek a megvalósítását írtam a telekinetika számára az Interface Zero Fate verziójában. Nem mentem vele, hogy az emberi pajzs önkéntelenül megvédje a célt, mert ez megszünteti az eredeti cél sérülésének kockázatát (ahogy valaki védi az Ön nevében, a támadás új célpontjává válik). Ehelyett elmentem a rendszerrel:

  • A támadó szokásos módon dobja a támadását.
  • A cél megvédi a védelmet úgy írják le, hogy a pajzsukat a támadás útjára helyezik.
  • A pajzs megvédi a célt védő tekercset: nem akarja, hogy a támadás érje! A pajzs csökkenti az eredményüket, és átadja ezeket a váltásokat a célhoz .
  • Ha a pajzs magasabb értéket dob a célnál, akkor hozzáadja a átkapcsol a találatokra, és a védő rosszabbul sérül meg akkor lenne, ha nem használták volna a pajzsot.
  • Tehát a nymph példádban:

    A támadó +11-et dob.

    A nimfa cél görgője +12. Sikerült megvédeni a védelmet, így a hit mind a 11 eltolódása az emberi pajzsára irányul.

    A pajzs megvédi. Ha a Nagy (+4) tekercseket védi, ez azt jelenti, hogy elkerüli a találatok 4 eltolódását, és átadja őket az eredeti célnak.

    A végeredmény az, hogy a védő 4 műszakot vesz igénybe, és a pajzs 7 műszakot vesz igénybe.

    Ha a pajzs valamilyen módon hengerelt volna +13-at, az átadta volna a védőt, amely szabályaim szerint összesen 12 műszakban hozzáadná az eredeti támadást. Ez annak a veszélye, hogy valaki más pajzsként használja.

        
    válasz adott 18.03.2016 16:03
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket