Új karakter karakterkészítési fázisai

12

Nagyon szeretem a Fate Core-ban a fázisok ötletét a karakterkészítésben: karakterek, amelyek három kalandot jelentenek együtt, és ezekből a kalandokból származó szempontok.

Most azonban már egy új karaktert kell bevezetnünk egy már létező csoportba, és fogalmam sincs arról, hogyan kell kezelni a fázisokat. Van-e neki fázisa a többi karakterrel, és ő az egyetlen, akinek van aspektusa? Mi van, ha még nem ismerik egymást, és szeretném az első találkozásukat? Hadd hagyjam, hogy kiválassza a szempontjait?

    
készlet Cristol.GdM 10.10.2013 19:27
forrás

2 válasz

12

Nem javaslom, hogy kihagyja az előző kaland-hátteret; ez a sorsjegyek kialakításának kritikus eleme, és az így kapott szempontok a legkevésbé fontos eredmény. A legfontosabb hatás a karakter hátterének a csoport többi részével való összekapcsolása. Jellemzőjük van - közösen ismerik, és a múltbéli története. Ez a csoportos generáció a backplot része annak, ami a FATE csoportjait GMM-et összefogó történetnek teszi, nem csak érdekes egyének gyűjteménye.

Azt javaslom, hogy két vagy három közös kalandot futtassunk. Amint azt javasolja, hagyja, hogy az új karakter vegye figyelembe ezeket, de nem a meglévő játékosokat. (Hacsak nem akarnak meglévő aspektusokat cserélni, nagyszerű alkalom, hogy engedélyezhessük, ha új kinyilatkoztatásokra kerül sor.)

Ezen ülések egyikéhez javaslom egy meglévő korábbi kalandot, amelyet a csoport többi része a karakterkészítéshez használt, és feltárja, hogy az új számítógép milyen módon vett részt. tudták.

Ha még nem ismerik egymást, és az első találkozásukat szeretné futtatni - nagyszerű, de nem befolyásolja a karakterkészítést; mindenképpen futtassa a backstory fázisokat. Csak add hozzá egy további tényt: nem találkoztak, és nem ismerik egymást. Ez nem jelenti azt, hogy nem befolyásolták egymás múltját, csak azt jelenti, hogy nem ismerik ezt.

("Kétségbeesett voltam; a gránátot az ablakon dobtam. Nem tanultam, hogy ki éri el az éveket később ...")

    
válasz adott 10.10.2013 21:01
forrás
2

Van egy pár különböző módja a három szempont létrehozásához. Az első kiadás például egy kissé eltérő rendszert tartalmazott a szempontok létrehozásához. Tulajdonképpen észre fogod venni, hogy az utolsó 60% pontosan az, amit most használnak (az új verzió csak 5 Aspektust használ 7 helyett, mert úgy találta, hogy ha túl sok karaktert adsz hozzá, akkor sokan használatlanok), de ez nem jelenti azt, hogy nem tudja használni az első 60% -ot. A weboldal átfogalmazásához ezek a következők:

  • Honnan jöttél?
  • Mit formáltál? (vagyis mi volt az a konfliktus, amely téged az Ön személyévé vált)
  • Mi volt az első kalandod?
  • Alternatív megoldásként, ha a játékos egy kicsit megragadt, akkor töltse ki azokat, amit "tudnak" erről a srácról, és engedje meg, hogy a későbbi részletekbe írjon, amikor jönnek hozzá / értelme az elbeszélésben. Valószínűleg nem akarna egy üres Aspektust kényszeríteni (ami azt jelentené, hogy betölti a karaktert), de ha bármi olyannak kellene lennie, ami miatt meg kell adnia a résidőket saját maga számára (mert ha nincs semmilyen kényszerítője, nem kap extra FATE pontokat a frissítések között.)

        
    válasz adott 11.10.2013 01:00
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket