Hogyan hozhatok új játékosokat a repüléshez?

13

Hogyan tudok zökkenőmentesen behozni egy új játékost és karaktert kis vagy egyáltalán nem észre? Félig nyilvános játéküzlet-játékvezérlő játékot futtatok, és néha az emberek megmutatják, hogy játszani nem terveztem. Gyakran elég karakterük van, de ez a karakter nem lehet a meglévő féllel vagy beállítással. Hogyan tudom zökkenőmentesen elvégezni a szükséges karakterkorrekciókat és a játékosokat a játékba? Meg tudom kezelni a történetbeállításokat, és a meglévő játékosok tudják és valamilyen módon felkészültek az elfogadott új játékosok számára.

    
készlet C. Ross 11.01.2012 17:35
forrás

7 válasz

11

Nem válaszoltam erre, de aztán elolvastam ezt a nagyszerű választ Paraic Mulgrew és eszembe jutott, hogy valamit tanultam az egyetemen:

Eza tuckman modell ! Hurrá!

The Forming – Storming – Norming – Performing model of group development was first proposed by Bruce Tuckman in 1965, who maintained that these phases are all necessary and inevitable in order for the team to grow, to face up to challenges, to tackle problems, to find solutions, to plan work, and to deliver results.

  • Formázás - vagy kapja meg ezt a srácot

    Bizonyos modellt vagy tervet, vagy McGuffint dolgozott be a telekba. Ez nagyon szubjektív a párt és az aktuális grafikonon, de az ötletek a következők:

    • A munkáltató több embert szeretne a munkában
    • Az a tétel, amelyet teleportok találnak a / be kiadott személyből a börtönbüntetésről
    • A párt annyira híres, hogy csatlakozni szeretnének

    Mindez csak úgy működik, hogy a személyt a csoportba hozza, oly módon, hogy a történetek visszaálljanak, és ne ütközzenek szörnyen az aktuális plothez. A játék megkezdése előtt kezdje el, hogy elköltözik-e, visszajönnek-e stb. Legyetek szilárdak, ha azt mondják, Nem tudom, visszajövök? tudassa velük, ha nem jönnek vissza legközelebb (kivéve meg tudod csinálni ezt a fajta dolgot) nem tudnak folytatni. Túl sok problémát okozhat.

  • Rögzítés - magad Hallott

    Ebben a szakaszban természetesen felmerülnek a konfliktusok, és érdekes történetet hozhatnak létre! Ez az, ahol az új karakter hangok véleményüket és választásaikat adják a csoportnak, és az emberek egyetértenek / nem értenek egyet.

    • Feladni akarnak!
    • Más problémákkal szeretnék megközelíteni a problémákat.
    • Egy rivalizálás van beállítva.

    A lényeg az, hogy győződjön meg róla, hogy ez a konfliktus nem történik a játékból. Ez azt jelenti, hogy győződjön meg róla, hogy a kiugró a komoly konfliktusokat a játékban történt. Ideális esetben ez az első futtatás során az új fickóval történik, így minden kártyát lefektetnek.

  • Normálkodás - vagy mindenki elérése

    Ez az a hely, ahol a rutinok fel vannak szerelve, az emberek megismerkednek egymással, a bizalom kialakul. Ez egy (remélhetőleg) a vihar természetes következtetése. Ha a storming fájlban történik meg, akkor a normálásban megszűnik. Ez megtörténhet egy szünet után, vagy az első ülés után, és azt javaslom, hogy ülj le és beszéljek mindenkivel arról, hogy hogyan érezhetik az új karaktert.

    • Ki van most felelős?
    • Hogyan módosították a célokat?
    • Mit gondolnak az emberek az új karakterről?
    • Miért akar maradni?

    Győződjön meg róla, hogy ez gyors, hogy ne vegye fel az értékes roleplaying időt. Talán egy jó ötlet az, hogy nézzük meg, hogy az emberek hogyan tudják integrálni a karaktert a csoportba, ha a konfliktusok véget érnek .

  • Végrehajtás - A játék bekapcsolása.

    Ez az a hely, ahová a végén szeretnél véget érni (bár a kerékpározás érdekes lehet). Ha itt tartózkodik, akkor egy egységes csoportdinamikussal kell rendelkeznie, és csak játszhatsz, de van néhány más dolog, amit megpróbálsz eldönteni:

    • Hogyan kezelné ezt másképp?
    • Milyen új szerepet játszik a ez az új karakter?
    • Hogyan lehetne könnyebbé és szórakoztatóbbá tenni a következő alkalommal?

    Remélhetőleg ez az, ahol végül. Nem sokat mondhatnánk, hogy élvezd a játékodat!

  • válasz adott 11.01.2012 21:59
    forrás
    6

    Van egy "Üdvözöljük a csoport" dokumentumban, amelyet előkészítek minden új kampány előtt. Másolatot adok minden játékosnak, és amikor egy új játékos csatlakozik, felülvizsgálom a dokumentumot, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kampány pontosan leírja a kampányt.

    Ez a dokumentum leírja:

    • A beállítás
    • Házszabályok
    • Saját GMing-stílusom
    • Etiquette elvárások, például:
      • Ha fontos hívást nem kap, tartsa a telefonját a zsebében.
      • Ha harc közben kiment a szobából, akkor "megtartjuk" a fordulatot és folytatjuk a kezdeményezést, hacsak nem adtunk utasításokat.
      • Kérjük, érkezzen időben; nincs hosszú "bemelegedési" időszakunk.
    válasz adott 11.01.2012 20:18
    forrás
    4

    Azt javaslom, hogy javasoljon néhány kisebb indoklást a karakter és a hátterére, amely azokat a beállításba helyezi. A karakteres backstories használata (ahogy azt több játékforrás javasolta) mélyreható racionális forrást biztosít Önnek, ahol ez a karakter származhat, függetlenül attól, hogy milyen egzotikus az építés. Ennek elegendőnek kell lennie az első, rögtönzött munkamenethez.

    Ezt követően beszélek a lejátszóval, és látom, hogy érdekeltek-e rendszeresen részt venni. Ha igen, akkor egy kis időbe telik, hogy összehangolják a jobb történetet, amely elősegíti a csoport történetét. Ha a karakterük túlságosan egzotikusnak tűnik a játék hangulatához / hangjához, most jó alkalom lenne, hogy a problémával foglalkozzon a lejátszóval. Ezután tájékozottabban választhatnak, hogy továbbra is részt vesznek-e.

    Ha a karakter csak egy kicsit furcsa, akkor használja ezt a flöfföt történetes ugródeszkaként, és racionalizálja a potenciális kapcsolatokat a villák, szervezetek és infrastruktúrákkal.

    Röviden, az első játékot előzetesen létrehozott backstories használatával tekerje be, majd később, a játékosokkal való együttműködés a játékba való befektetéssel sokkal szokatlanabb.

        
    válasz adott 11.01.2012 20:40
    forrás
    3

    Ezt figyelembe kell vennie a kampány hátterében. Többváltozós játékvezető kampányt tartottunk, ahol a karakterek lehetővé teszik a kalandok kalandját a különböző játékvezetők New Gallo . Ennek egyik helyszíne az volt, hogy minden egyes munkamenetnek az új Christina kikötőjében kellett kezdődnie és befejeződnie. Új karakter érkezett a hajóra az Óvilágból, és mindent meg kellett hoznia velük. A pótlások szinte lehetetlenek voltak, vagy New Christina-ban vagy a környező pusztában, vagy hetekig vagy hónapokig tarthat. Azt hiszem, egy hasonló elképzelés minden olyan helyszínen működne, mint egy nagy város vagy egy nagy erdő közelében lévő kereskedelmi posta, ősi romokkal (Pavis az eszébe jut).

    Először a karakterkészítés körül meghatározott szabályokat állítottunk be, de ezek idővel csökkentek (bár soha nem került sor a gonoszságra).

        
    válasz adott 12.01.2012 09:58
    forrás
    2

    Először azt mondanám, hogy ez főleg a kampány szintjétől függ. Mivel a magas szintű karakterek mélyebb hatást gyakorolhatnak a telekra találkozások, amelyek sokkal nehezebben számolhatók el, különösen, ha azok varázslók. Tehát bizonyos ponton olyan szinttartományba léphet, ahol a konfliktusok és a kiterjedt módosítások elkerülhetetlenek.

    Mindenesetre több dolgot is javasolnék, amelyek segíthetnek kezelni egy ilyen helyzetet.

    Magyarázza el a szabályokat

    Ideális esetben legalább 20-30 perc van, hogy félretegye az új játékost, és néhány szóval magyarázza el a csoport társadalmi szerződését. Magyarázza el, hogyan futtatja a játékot, amit Ön és a többi játékos elvár a viselkedés és a játékstílus tekintetében, és válaszoljon a kérdésére. Adjon neki egy lemaradást az asztalnál elfogadott házirendről.

    Ez a tökéletes alkalom arra is, hogy elkezdjük a karakter adaptálását, mivel ebben az időben az új játékosra összpontosíthat, és segítheti a mechanikai szempontokat vagy a háttérben.

    A karakter beállítása

    Megemlítette, hogy a "már létező karakterek esetleg nem szembesülnek a meglévő féllel vagy a" "beállítással, ezért feltételezem, hogy a nehézségek elsősorban a karakter típusával (" De én gonosz, kapzsi bérgyilkos szeretne játszani, aki ki akarja rabolni Pelor követőit! ") vagy képességeivel (" Mit értesz, hogy nem tudok játszani a jóslási szakemberemet a rejtélyvizsgálati kampányodban ? "). Mindkét esetben úgy gondolom, hogy az egyetlen lehetőség az, hogy kérje meg a lejátszót, hogy változtassa meg a karaktertípust / igazítást / hátteret a javaslatainknak megfelelően és / vagy távolítsa el a problémás mechanikai elemeket (feats, varázslatok, elemek, ...).

    Tapasztalataim szerint nehéz kezdeni egy új játékos beiktatását az akcióba, de ebben az esetben ez valójában egy kisebb előny, mivel ez egy kis időt ad a játékosnak, hogy megváltoztassa a karakterét. Ideális esetben a játékosnak minden egyes szabályelem mellett le kell írnia minden egyes műsor / varázslat / elem szabálykönyvét, hogy gyorsan ellenőrizze, hogy a módosított karakter rendben van-e, vagy összeütközésbe kerül-e más korlátozásokkal.

    Azonban nem mindig a játékos képes vagy hajlandó módosítani a lényeget anélkül, hogy lényegében újratervezné az egész karaktert és elveszítené a hatékony játékidőt. Ebben az esetben vészhelyzeti intézkedései átvesznek.

    Vészhelyzeti intézkedések!

    Ha az Ön által leírt helyzet meglehetősen gyakran fordul elő (pl. 10-szer többször), azt mondanám, jó ötlet lenne, hogy pontosan ilyen játékosokra építsünk egy előregenerált karaktereket. Mivel a karakterek az Ön által épültek, nincs veszélye annak, hogy van egy elem / varázslat, vagy valami más, ami megrongálja a telket, vagy túlságosan leegyszerűsíti a találkozásait, és kevés a veszélye annak, hogy a karakterek háttere vagy személyisége ütközik a többi játékossal.

        
    válasz adott 12.01.2012 00:19
    forrás
    1

    Indítsa el Freud "Mondd el anyádról" GM-et a személyre (mint egy számlapra). Miután megkapta a csúszkát, hogy megkérdezze a karakterek lehetséges hátterét, nem bántja a kérdéseket olyan módon, hogy a válasz a következő: "Gondolod, hogy a harcosod jobban hasonlít a munkájához a város / királyi őrök vagy hadsereg ... vagy annál több fajta, hogy segítséget nyújtson a vidéki kis falvak védelmében? Ez egyedül lehetővé teszi, hogy a katonai / milícia vagy valami zsoldos / háborús típusú Twist dolgot kösse össze. a különböző osztályok számára, hogy a kérdéseket relevánssá tegyék, az 5-10 perces időtartamon belül a "Szeretem a kardot!" hogy kihagyja a névtelen gonoszságot arra, hogy mindenki részt vegyen, próbáld ki a dolgokat, mint amilyenek a célok és / vagy a motívumok, ha szükséges, és ne habozzon megadni valamilyen kiskorúat, ami vagy annyira triviális, hogy irrelevan t (de hűvös), vagy valószínűleg hamarosan kicserélésre kerül, mint egy Masterwork + 1 doodad, amely az 5-10 perc alatt létrehozott háttértárhoz kapcsolódik.

    Ha helyes kérdéseket teszel fel, akkor eléggé zökkenőmentesen átmeheted őket a csoportod útjába anélkül, hogy rájöttél volna, hogy csak az alakja volt a formájukban, amire szüksége volt.

        
    válasz adott 12.01.2012 08:28
    forrás
    1

    Ha egy nyilvános játék, ahol az emberek csatlakozni tudnak és akarnak, akkor minden játékot epizodikusan kell készítenie. A kezdet és a vége, a történet ívelt a régebbi játékosok számára. Végezzünk egy olyan pontot, ahol értelme, hogy a játékosok vegyenek fel egy idegent. Fogadó, templom, népszerű kalandos börtön stb.

    Ha ez egy pickup játék, és az emberek karaktereket hoznak, ne erőltesse a fickót, aki nyilvánvalóan nem akar elkötelezettséget vállalni. Roll a lyukasztókkal. Talán külföldi. Tedd neki, mondd meg, miért van ott a légy háttérrel. Két mondat mindig az egyezményeken kérdezem.

        
    válasz adott 24.01.2012 21:14
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket