Mikor jön a cselekvés után, miután megrázta az embert?

8

A következő helyzet jött létre egy újabb játékban:

Karakter A B B ellenséges személy nem tudta megmenteni a dobot, és megtartotta. Amikor a B-turn megérkezett, újabb kísérletre tett szert a mentés, mint teljes körű akció, és sikerült.

A kérdés az, hogy B-t "következőnek" tartják-e, amíg a következő fordulóban nem fordul elő, vagy rögtön megrázza, és nem tekinthető "megtartottnak" a forduló többi részében?

A Hold személy CRB definíciójától, 296. o .:

Each round on its turn, the subject may attempt a new saving throw to end the effect. This is a full-round action that does not provoke attacks of opportunity.

Az első dolog, amit a CRB a teljes körű műveletekről mond, p178:

When the rules refer to a “full round”, they usually mean a span of time from a particular initiative count in one round to the same initiative count in the next round. Effects that last a certain number of rounds end just before the same initiative count that they began on.

Ezenkívül a p187 azt mondja:

A full-round action requires an entire round to complete.

A p12-ben egy kör határozza meg:

Round: Combat is measured in rounds. During an individual round, all creatures have a chance to take a turn to act, in order of initiative. A round represents 6 seconds in the game world.

Az, ahogyan ezt értem, az, hogy sikeresen megmenti a turnüket, B-t úgy tekintik, mint a többi forduló többi részében „tartottnak”, egészen a következő forduló előtt. Ez értelme van?

    
készlet milancurcic 28.11.2014 19:33
forrás

2 válasz

8

A teljes körű műveletek jellemzően befejeződnek az őket átvevő személy körében. A harcos nem osztja fel a teljes támadását, hogy az utolsó támadása közvetlenül a következő fordulója előtt következzen be, és mindannyian a fordulata alatt veszi őket. A teljes körű akció leadási idejével rendelkező varázslat (ellentétben az "1 forduló" leadási idejével, ami végül csak a következő forduló elkezdése előtt befejeződik) kialszik a körforgás során, de nem tehet semmit mások alatt ez viszont csak gyors cselekvést és 5 lábnyi lépést tesz lehetővé.

A játék többi teljes körű műveletének útmutatóként való használatakor a hold person hatása mentes lesz a fordulón, de nem tehetsz semmit mást ezen a körön (kivéve a 5 lábnyi lépés és gyors cselekvés). Visszatérnek a harcba, mégis: ismét fenyegetsz a négyzetekre, ha közelharci fegyvered van, és már nem lehet puccsos kegyelem .     

válasz adott 28.11.2014 19:39
forrás
0

Úgy gondolom, hogy a varázslat leírása egyértelmű, hogy miután sikerült a dobása, a hatás megszűnik.

a new saving throw to end the effect

Ami alapvetően azt jelenti, hogy a varázslat az ő kezdeményezésére viselkedik, amikor sikerül, és nem tehet semmit más, mint a gyors cselekedetek, mivel a cselekedeteit használta.

    
válasz adott 28.11.2014 19:41
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket