Mi a jó szerelő a testteljesítmény teszteléséhez?

12

Szeretem a szabályfényű lárvákat és szeretem a lárpákat, ahol a képességek valós időben megoldhatók anélkül, hogy szükség lenne mesterséges szerelőre, mint a papír-olló vagy valamilyen kártyarendszer.

A harc ésszerűen egyszerű, hogy fizikailag reprezentálja a larpot, mert mindannyian kivesszük a latex kardjainkat, és ha megütsz, megsebesül. A játék valós időben játszható le anélkül, hogy időbeli leállásokra vagy speciális kártyákra lenne szükség. A szerelő egyszerű: ha valaki megüt, megsebesülnek. Ha kiküszöbölnek, vagy nem mennek el, nem sérülnek meg.

Olyan szerelőt keresek, amely a varázslatos és az „akarat-verseny” típusú helyzetekben is használható, és amely képes a küzdelemre is. Szeretném, ha a varázslat ugyanolyan áramlással járna, mint a harcban, valamilyen „támadással” és „védelemmel”, amit a játékosok cselekedhetnek.

Tudom, hogy vannak olyan rendszerek, ahol az emberek összehasonlítják a pontszámokat ("5-ös hatalmam van, bűvös vagyok" - > "6-os hatalom van, ellenállok"), de nem érdekel az ilyen rendszer . A rendszernek nem kell kielégítenie a képzettségi szinteket. Olyan lehet, mint az egyszerű larp elleni küzdelem, ahol a játékos képessége (vagy akaratereje) számít.

Gondoltam, hogy valami bámulatos versenyt használok (először villogni veszít), de azt hittem, látni fogom, hogy már léteznek-e már meglévő rendszerek.

Köszönöm előre!

    
készlet Derek Tomes 18.02.2013 01:25
forrás

5 válasz

8

Ha azt szeretné, hogy a rendszer teljes mértékben elmaradjon a fizikai harc közben, akkor vegye figyelembe a szó vagy a matematikai játékokat. Például a görgő jelezheti a varázslatot, és egyetlen célponthoz tartozó parancsszó támad, majd elkezdi számolni. Az ellenkező személynek egy szót kell mondania, amely egy bizonyos előre meghatározott szabálystruktúrát követ, mielőtt a támadó eléri a célszámot, vagy pedig megüt.

Ezt megtehetjük

  • gyors egyszeri támadás / védelem (védő sikeres vagy sikertelen) "" Láng "! Folytassa a 3-at! egy ezer, két-" "Engulf! "A csudába!"
  • egy egyszeri támadás / védelem nagyságrenddel (3 megfelelő választ kaptál, 4-re volt szükséged ahhoz, hogy ne érjék el őket, erősséged van 1) "Alvás! Öt több 24-ik!" "uh ... 2, 4, 6, 12 aaand-" "Idő! Elfelejtetted a 8-as és a 3-at.
  • oda-vissza addig, amíg az egyik személy nem veszi fel a kihívást (olyan helyzetben lehetne használni, ahol a vesztes az érintett, függetlenül a forrástól) "A-tól kezdődő élelmiszerek" "Alma!" "Avokádó!" "Alfredo!" "Egy szar, sebesült vagyok"

A görgő ereje a válaszidőre vagy a szükséges válaszokra adott idő csökkenésével lehet ábrázolható. A védő erejét valószínűleg arra használnák, hogy időt adjon hozzá, vagy "automatikus sikert" adjon hozzá a második vagy harmadik példában.

Mindez előnye, hogy teljes mértékben megvalósítható a harcban. Egy mágus lehet valaki mást harcolni, és egy másik harcosra dobni, de mindkettő most elterelte magát, és egyszerre kell kezelnie mindkét támadást. Természetesen a védő figyelmen kívül hagyhatja az akarat versenyét, és megpróbálta megölni a mágusot a varázslat vége előtt ...

    
válasz adott 20.02.2013 02:04
forrás
5

Fehér és fekete golyó .

Az akaraterejét fehér golyók képviselik: egy golyó egy akaróerő pontonként. A támadó képességét fekete golyó képviseli: egy golyó képzési pontonként. Keverjük össze mindkét zsákban, a védő egyetlen labdát vesz a táskából, de a nem jeleníti meg a támadónak . Ha fekete labda, a teszt sikertelen. Ha ez egy fehér golyó, akkor a teszt sikeres volt. A védő ezután visszahelyezi a labdát a zsákba, a fekete golyókat eltávolítják és visszakerülnek a támadóhoz, és a cselekvés folytatódik.

Ahhoz, hogy a dolgokat felgyorsítsa (így jobban áramlik), máris lehet egy bizonyos számú fekete-fehér golyó a táskájában, és egy vagy több választást is végezhet a támadó képességszintjétől függően: bármilyen fekete, elveszíti.

Bónuszpontok: A sikerváltozás meghatározása triviális statisztikai feladat, amelyet az olvasó számára gyakorolhat.

    
válasz adott 19.02.2013 14:32
forrás
4

A megfélemlítés, a csábítás és másfajta karizma céljára irányuló akaratversenyeket egyszerűen csak úgy lehet megtenni, hogy a játékosok egymással beszélhetnek. Igen, ez tisztességtelen előnyökkel jár a természetesen karizmatikus játékosok számára, de azoknak, akik a helyszínen küzdenek, egy biztonságos helyen tanulnak életet.

Amikor a mágiaról van szó, az egyszerű módja annak, hogy figyelmen kívül hagyjuk a harci mágiát és a mágiát színháziabbá tesszük.

A brit LARP-k trendje az volt, hogy minimálisra csökkentsék a harcban egy kis számban felhasználható hatásokat (megnövekedett károk, figyelmen kívül hagyva a páncélt, leesés, figyelmen kívül hagyás stb.), de sokféle módon lehet ezeket a hatásokat elérni különböző költségeket. Ezek közé tartoznak a leállási időkészítés (rendszeres és mágikus fajták), az istenek áldásai, aktív varázslatok, karakterkészség stb. Alapos döntések Maelstrom játék volt a legjobb példa erre. Az Odyssey szabályok nagyon hasonlóak, de nincsenek közvetlen tapasztalataim.

Ezek a rendszerek gyakran lazább módon használják a mágiát a játék - rituális mágiában. Egy csoport egy ref-re lépne, és egy karakteres leírást ad nekik arról a hatásról, amelyet megpróbáltak elérni, majd játszani a szertartáson keresztül. Ez sok esetben hozzáférést tesz szükségessé egy adott webhelyhez és / vagy jelentős számú játékoshoz. A refs megítélnék a végrehajtott rituálék minőségét és eldöntenék az eredményt. Érdekes rituálék a jobb eredmények érdekében.

    
válasz adott 19.02.2013 23:20
forrás
2

Próbáld ki ezt a mágiát.

Állítsd be a lábadat, hajtsd fel a karjaidat, és hangosan és egyértelműen beszélj (kb. 25 szó). Ezután érintse meg valakit, hogy meggyógyítson vagy gyógyítson vagy díszítsen egy díszített bitet, ami úgy néz ki, mint a varázslathatás

A számlálók elhomályosítják azt a dologot, ami felborul, így a mágus megdöbbentődik, elrontja a mágusot messziről, feltörve őket a befejezésük előtt, vagy a tényleges hatótávolságból.

Egyes csoportok ragyogós karkötőket használnak, melyeket virágokkal díszítettek, teniszlabdákat festettek, vagy díszdobozokkal vagy anélkül. A jobb hatások általában magasabbak. Csak készítsen biztonsági másolatot, és használja újra.

Ez olyan csatatér-dinamikát hoz létre, mintha a földet meg kellene tartanunk, megvédnünk a gyógyászokat az íjászoktól, és meg kell vennie a földet ahhoz, hogy az oldalai a helyesírás-összetevőket visszahelyezzék.

Vannak olyan készségek, amiket valaki jobban tud, hogy erősebb mágusgá váljon, mint például a memorizálás, a jobb célzás és a nyomás alatt álló döntések.

Megakadályozza azt is, hogy a fordított közelharci célpontokat célozza meg. Azok a varázslatok, amelyeket egy vagy több személyre mutat, vagy nem kiabál, éjszaka, hátulról vagy zavarodva.

    
válasz adott 15.08.2013 20:11
forrás
0

A Riddles út

Nem ismerek olyan létező modelleket, amelyek nem igényelnek fizikai kellékeket, és lehetővé teszik az 1v1 Willpower-párbajt. Tudom azonban, hogy egy nagyon érdekes modellt használtam a kínzás szabályaihoz egy Witcher LARP -on, amelyet Szentpéterváron tartottak.

A modell

Ahhoz, hogy rövid legyen, a támadónak van egy felkészült rejtélye, amelyet a védőnek meg kell oldania egy adott időn belül. Ha egy rejtvény megoldódik, a támadás sikertelen. Ha a rejtélyt nem oldják meg, a támadás sikeres, és a modell esetében az áldozatnak válaszolnia kell egy kérdésre.

Fontos tény: a megadott válasznak nem kell másolnia a tervezettet, bármi lehet, ami megfelel a rejtélynek! Hozzáadhat egy szabályt, hogy ha a kérdésre nem válaszolunk, a támadónak meg kell neveznie a választ, hogy bizonyítsa, hogy valóban létezik (ha nem bízik a játékosaiban).

Ha 1v1-es párbajra van szüksége, egyszerűen átválthatja a támadót és a védőt, és kiválaszthatja a sikertelen forduló következményeit. Akkor is megpróbálhatod megváltoztatni őket, hogy mennyi időt vesz igénybe a rejtvény!

< won Mindenesetre tesztelje a rendszert a használat előtt. Kérd meg néhány játékosodat, hogy az új szabályok szerint hajtsa végre az elgondolásokat.

Előnyök:

  • Nincsenek kellékek!
  • Egy tiszta elmék párbaj, nincs fizikai verseny!

Hátrányok:

  • Egy csomó rejtélyt kell előkészíteni.
  • A gamemasternek ellenőriznie kell az előkészített rejtvényeket annak bizonyítására, hogy jól illeszkednek a környezetbe, felelősek, nem túl nehézek stb.
  • Az áldozatoknak időre van szükségük a válaszadásra, az ilyen párbaj nem gyors. Játszhatsz a rejtélyes nehézségekkel és az idővel, de 15 másodpercen belül nem oldódik meg, mint egy karddal.

Az Egyesületek módja

Ez az egyik egy Harry Potter LARP-ben használt a Legilimency és a Occlumency szimulációjához . Ne feledje, hogy ez a szerelő csak kihallgatásra fog működni, míg a korábban felsorolt személy csak nyertes és vesztes lesz, és kiválaszthatja a következményeket.

A modell

Ehhez úgy használtuk a Telegramot, hogy mások nem tudják, mi történik, nem volt lehetőség arra, hogy megmutassuk, mit írsz és kapsz ebben a hírnökben.

A támadó mágikus szót mond ki, hogy bejelentse a varázslat használatát, és néhány kulcsszót kell írni. Legnagyobb összegük a Legilimency használatakor szerzett tapasztalataiktól függ (annál erősebbek, többet tudnak írni). Az áldozatnak legfeljebb 7 szót kell írnia, hogy karakterük a támadó által küldött kulcsszavakkal társult, de csak egy adott összegnek kell igaznak lennie.

Az áldozatnak 3 percet kell gondolkodnia.

Például, Alice (Legilimency level 3) támadja Bobot (az Occlumency csak 2 valódi szövetséget küld). Alice úgy gondolja, hogy Bob megölte Charlie-t tegnap, amikor egyedül voltak, és azt mondja: "Charlie, gyilkosság, tegnap". Bob megölte Charlie-t, és legalább két olyan dolgot kell mondania, amelyek az idei időre vonatkoznak, és kapcsolódnak az ALL THREE WORDS-hoz, amit Alice küldött / mondott, például "Moonlight, Fear". De van még 5 rés kitölteni a hazugságot, mivel Bob nagyszerű elrejteni a valóságot! Szóval, Bob elküldi: "Holdfény, félelem, csók, együtt örökre, út haza". 2 további rés maradt, de Bob valószínűleg el akarja rejteni az igazság elfedésének képességét, és hamisítványokat kell küldnie 5 adatra.

Pros

  • Szórakozás!
  • Az elme kihívása.
  • A statisztikákat továbbra is befolyásolhatja.

Cons

  • A waaay lassú.
  • Olyan okostelefon szükséges, amely internet-hozzáféréssel rendelkezik. Megpróbálhatod ezt papírdarabokkal megtenni - akkor valóban kellő kellékekre van szükséged, bár nagyon könnyű kellékek. Hangosan kipróbálhatja, de mások hallják, mi történik, hacsak nem suttog.
  • A modell bonyolult. A játék megkezdése előtt valószínűleg el kell fogadnia egy mesterkurzust, hogy a játékosok megértsék, hogyan működik.
válasz adott 05.05.2018 01:04
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket