A karakterkészítés során a berendezések kiválasztása

22

Tehát, ha helyes vagyok, amikor elkezdesz választani a starter felszerelésedet és vagyonodat, úgy választhatsz, hogy dobsz néhány osztályt az osztályodtól függően, és mindent megvásárolhatsz vagy , és kiválaszthatod az indítóeszközt az osztályba, és adja hozzá a háttérelemeket (beleértve néhány aranyat). Íme a 2 kérdésem:

  • Ha az általam választott felszerelést választom, az összes berendezést csak az egyik (a) vagy (b) választás közül kell választanom, vagy szabadon összekeverhetem a két választási lehetőséget készletek?

  • Költheted az extra aranyat, amit a hátadról kapsz extra felszerelésekkel (pl. néhány szappannal és néhány halászati felszereléssel), vagy el kell kezdened az aranyból a tasakában?

  • Azért indokoltam, hogy nemrégiben létrehoztam egy 1. szintű fa elf druidát, és összekeveredtem és összehangoltam a felszerelést az osztályból, úgyhogy úgy döntöttem, hogy az első ("b) egyszerű fegyver" az első pontot és egy második ("a) Scimitar" -t. A DM nem volt ilyen boldog, mert nem tudja megérteni, miért keverem (a) és (b).

    Nem is volt olyan boldog vele, hogy 10gp-t töltöttem a külföldiekből. Úgy döntöttem, hogy a druidám nem lenne annyira érdemes a 10gp-nél, mint egy csomó cucc, amit ehhez kaptam (pl. Néhány szappant és néhány halászati felszerelést, és néhány más hasznos dolgot), és úgy tűnik, úgy gondolja, hogy csak úgy kell gondolnom kezdje az aranyat.

        
    készlet Daniel R 25.08.2014 08:56
    forrás

    2 válasz

    25

    Osztályfelszerelések

    Ezt a jogot tette. A minden a felsorolt listából a a kivételével , ahol kéri, hogy válasszon egy opciót, vagy a másik a (a), (b), (c) lista stílusával. Nem kell „összeállítani” a egy és b -eit, kiválaszthatsz mindent az egyes sorokból.

    A druid számára ez azt jelenti, hogy mindhárom berendezéssor, amely páncélt, csomagot és fókuszt biztosít, és két választási lehetőséget kínálhat: (pajzs vagy egyszerű fegyver) és (scimitar) vagy egyszerű közelharci fegyver). Az íjod egy legitim választás az "egyszerű fegyver" számára az előbbiektől, és a scimitar szintén legitim választás az utóbbiektől.

    Az egyes sorok választásait nem szabad összekapcsolni, mert ha igen, akkor közvetlenül kapcsolódnának egymáshoz, nem használnának betűt titkos kódként. Ahelyett, hogy megírnák, hogy miként vannak, úgy írnának, mintha ezt a listát egyetlen listára tennénk:

    • (a) A scimitar and wooden shield or (b) a simple melee weapon and a simple weapon
    • Leather armor, pack, and focus

    (Nem közvetlenül másolom az utolsó sort, mert nem szükséges a példához.)

    Ezt a "Bruenor épület" példával láthatja. Bruenor a népi hős háttérrel küzdő harcos, és a PHB 15. oldalán Bruenor játékosának "battleaxe és két kézibeszélője" van. Ezek a "Vegyes" opciók a Fighter választásaiból a 72. oldalon: a két kézjel egy (b) választás a harmadik sorból, és a battleaxe egy (a) választás a második sorból.

    Figyelje meg azt is, hogy a fentebb leírt, közvetlenül összekapcsolt írásmódot használják-e az adott oldal több Figher opciójához, hogy (például) egy harci fegyver felvétele is pajzsot vegyen.

    Tehát ezt tette. Erre óvatosan korrigálja DM-jét. Mutasson a Bruenor választásaira a 15. oldalon és a Figher választásai között a 72. oldalon, és hogyan nem követik az "összes (a) vagy az összes (b) " szabályt. Az alternatíva egyszerűen túlságosan korlátozó a számítógépek létrehozásakor, és nem is érthető más osztályok esetében, amelyeknek nincsenek betűi, amelyek mindegyike megfelel.

    Arany elindítása

    Ez az Ön DM-jének felel meg, de fontolóra kell vennie, hogy rugalmasak legyenek.

    A berendezés kiindulási csomagjának megszerzésének célja, hogy gyorsan elkezdjék játszani. Míg az arany elindításának és a felszerelés megvásárlásának lehetősége azt jelenti, hogy hasznos életciklusokat szerzett az életed során, nem pedig valójában felvásárlás őket hirtelen, több száz arany darabból, a felszerelésből. hátterek szerint az a tényleges fogaskerék, amellyel elkezd játszani, beleértve a x arany "tasakot.

    Tehát a DM a a -on belül, mint DM-je, hogy érvényesítse azt, hogy ... azonban a DM nem feltétlenül jobb , hogy végrehajtsa.

    Ha a DM megpróbálja meggyőződni arról, hogy létrehozta a "jobb" karaktert, akkor vakon követhetik a könyvet, ahol valójában a könyv arra számít, hogy a DM bizonyos felelősséget vállal a játék futásáért. A DM-nek joga van arra, hogy elmondja, hogyan működik a játék, de azzal a felelősséggel tartozik, hogy elmondja, hogyan fut a játék. Nem tagadhatják meg a minden döntéshozatalt, vakon, a játékkönyvekhez. Ez rossz döntésekhez vezet, amikor valójában a könyv nem igazán érdekel valamit.

    Ez az egyik olyan eset, amikor nem igazán fontos, és a DM-nek felelősséget kell vállalnia a döntésért.

    Ha a játékos megkérdezi: "Hé, tudok költeni ezt az aranyat valamire? Nem hiszem, hogy a druidám megtartaná egy zacskó aranyat mindezen évek alatt, már hasznos eszközökkel és rendelkezésekkel lett volna kereskedve , "akkor teljesen a DM jogai szerint mondani:" igen, biztos, hogy ez ésszerűnek tűnik. " A DM jogai szerint azt is mondhatjuk: "Nem, meg kell, hogy legyen ez a zacskó aranyból, több értelme lesz a játék kezdetének." A DM-nek soha nem szabad vakon követnie a könyvet, ha az alternatíva nem káros a játékra, különösen akkor, ha ez a pont annyira triviális, mint ez.

    Tehát kérje meg a DM-t, hogy vizsgálja felül. Igen, igen, a könyv azt mondja, hogy elkezd egy aranyat tartalmazó zacskóval, de kérdezd meg, hogy ártana-e egyáltalán a játéknak, ha azt mondanád, hogy már hasznos dolgokba kereskedett. Ha a DM ragaszkodik, vállvonogat és továbblép - használhatja azt kifogásként, hogy miért ér véget a druida egy városba később: azt szeretné, hogy egy halakabátot vásároljon ezekből a ravasz, de mocskos városlakókból!

    Ha az Ön DM-je elviselhető ezen a triviális ponton - és talán nem is, ha ők bizonytalanul érzik magukat a játékról vagy a hatalmukról, mint DM - akkor ez rendben van. A lényeg az, hogy ezt átadja a DM-nek a felülvizsgálat céljából, hanem tiszteletben tartsa a kampány működésével kapcsolatos jogosultságukat.

        
    válasz adott 25.08.2014 19:53
    forrás
    8

    A kaland útmutató (amelyet szervezett játékhoz használnak) azt javasolja, hogy vegye figyelembe az osztályra vonatkozó arany értéket, vagy válassza ki a javasolt felszerelést.

    Nem láttam semmilyen konkrét szabályt az a vagy b kiválasztására a javasolt sebességváltó csomagban, de a csomagok célja az, hogy felgyorsítsa a berendezések választását. Úgy gondolom, hogy a háttér és a fogaskerekek csomagjainak értéke megegyezik azzal, ami az osztályának maximális értékét veszi figyelembe.

    Ha a DM-je megköveteli, hogy válasszon a vagy b értéket, és ne keverje össze és illessze a táblázatot. Nincsenek szabályok, így nincsenek megadva.

    A Bard osztályra nézve azonban úgy tűnik, hogy az a vagy b választás szabálya nem teljes értelemben, mert néha csak egy c lehetőség van, ami azt jelentené, hogy soha nem tudnád ezt választani. .

    (a) a rapier, (b) a longsword, or (c) any simple weapon
    page 52 of the Players Handbook

        
    válasz adott 25.08.2014 09:23
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket