Ha egy karakter harmadik támadása másodlagos támadásnak minősül?

1

a totem barbárja, így kap egy gore támadást. Ő is kap egy harmadik támadást a 11. szinten. Ha ezt a gore támadást használja harmadik támadásaként, még mindig megtámadja-e a támadását az alap támadás bónuszán?     

készlet Grongnak 05.09.2016 18:26
forrás

2 válasz

3

A Univerzális szörnyszabályok a Természetes támadások mondják:

Creatures with natural attacks and attacks made with weapons can use both as part of a full attack action (although often a creature must forgo one natural attack for each weapon clutched in that limb, be it a claw, tentacle, or slam). Such creatures attack with their weapons normally but treat all of their available natural attacks as secondary attacks during that attack, regardless of the attack’s original type.

Most azt mondja, hogy másodlagos támadások , azaz:

Secondary attacks are made using the creature’s base attack bonus –5 and add only 1/2 the creature’s Strength bonus on damage rolls. If a creature has only one natural attack, it is always made using the creature’s full base attack bonus and adds 1-1/2 times the creature’s Strength bonus on damage rolls.

Ha rendszeres támadást hajt végre (standard cselekvés vagy lehetőség támadás), úgy dönthet úgy, hogy teljes BAB-el támadja a természetes fegyverét, büntetés nélkül.

De ha úgy dönt, hogy használja a teljes támadást (teljes körű), a fegyveres támadások teljes BAB-ját használják, plusz a magas BAB-támadások (más néven iteratív támadások ), majd másodlagos támadása a BAB -5-nél.

Ez azt jelenti, hogy a magas BAB támadásait természetes támadásaihoz nem tudja használni.

A +11 és +6 BAB támadásoknak fegyveres támadásokból, vagy elsődleges természetes támadásokból, soha nem másodlagos támadásokból kell származnia, ha előfordul, hogy 3 vagy több természetes támadást szerez.

A Multiattack egy szörny feat, de a szankciót -5-ről -2-re csökkenti minden másodlagos támadás esetén.

A Marilith egy jó példa egy statblokkra, amely mind az iteratív fegyveres támadásokat használja természetes támadások ugyanazzal a teljes támadással szemben.

Melee +1 longsword +24/+19/+14/+9 (2d6+8/17–20), 5 +1 longswords +24 (2d6+4/17–20), tail slap +17 (2d6+3 plus grab) or 6 slams +22 (1d8+7), tail slap +17 (2d6+3 plus grab)

Először is tartsd észben, hogy ő nem veszi a -5-ös másodlagos támadásokat képességként, és 6 karral és farokfegyverrel rendelkezik. Most megnézheti a támadási lehetőségeit:

  • Egyetlen támadás longsword vagy tailslap teljes BAB-on;

vagy

  • Négy iteratív támadás hosszúszóval;
  • Öt támadás, amellyel a fennmaradó öt karja hosszúszavú,
  • Egyetlen támadás a farkával.

Vagy

  • Hat szlám támadás (fegyver nélkül);
  • Egyetlen támadás a farkával.

Tehát alkalmazzuk ezt a barbár -ra. +11 BAB és egy gore másodlagos támadása van, így teljes támadású akciója így néz ki:

  • +11 Fegyver támadás
  • +6 fegyver támadás
  • +1 fegyver támadás
  • +6 Gore Attack
  • vagy

  • +6 Gore Attack
  • +11 Fegyver támadás
  • +6 fegyver támadás
  • +1 fegyver támadás
  • Miért a Gore az első vagy utolsó támadása a második helyett? Mivel a teljes támadás szabályai:

    If you get multiple attacks because your base attack bonus is high enough, you must make the attacks in order from highest bonus to lowest.

    Tehát minden iteratív támadást a legmagasabb BAB-sorrendben kell elvégezni a legalacsonyabb BAB-támadásig, míg minden mást meg lehet választani a kívánt sorrendben. Egyes GM-ek lehetővé teszik, hogy mindegyiket a legmagasabbra, a legalacsonyabbra (+ 11 / + 6 / + 6 / + 1) sorolják be, típusuktól függetlenül, de egyszerűen a matematika egyszerűbb megtartása.

    A természetes támadásokról szóló válasz extra betekintést adhat a természetes fegyverek mechanikájáról.

        
    válasz adott 05.09.2016 19:41
    forrás
    1

    A kérdés nem válaszolható, mert nem használhat természetes támadásokat a BAB támadási láncoddal.

    Egyszerűen nem használhatja a gore természetes támadását a BAB első, második, harmadik vagy bármilyen támadásával.

    A legtisztább döntés a Naturals támadás bejegyzésében található a Combat fejezetben:

    Natural Attacks: [...] You do not receive additional natural attacks for a high base attack bonus. Instead, you receive additional attack rolls for multiple limb and body parts capable of making the attack [...]

    Ha hozzáférhet egy harmadik BAB-támadáshoz, akkor megteheti, hogy három támadást végez egy gyártott fegyverrel, majd extra támadásokat végez a természetes támadásokkal (ebben az esetben a gore-támadás). A fegyveres támadásokkal kombinálva használt természetes támadásokat mindig másodlagos támadásoknak tekintik (ami a másodlagos és az -5 jegyzetek oka az vadállat totem dühös erő).

    A természetes támadások működésének kiterjesztett magyarázata: Hogyan többszörös természetes támadások működnek? ".

        
    válasz adott 09.09.2016 19:43
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket