Csak a játékos megkérdezheti, hogy azonnali megszakító vakító támadás kényszerít-e egy hiányt?

3

Úgy gondolom, hogy amikor egy varázsló védelmi személyzetet vagy pajzsot használ, amely mindkettő azonnal megszakad, megkérdezheti a DM-t, ha a hatalom megakadályozza a támadás összekapcsolását .

Ugyanez igaz, ha az azonnali megszakítás az ellenséget érinti, nem pedig egyszerűen egy szövetséges védelmét?

A csoportunk egyik játékosának a következő teljesítménye van:

Word of Blinding Shield
Encounter Immediate Interrupt
Trigger: An enemy makes an attack roll against an ally.
Hit: target is blinded until the end of it's turn.

Indokolt lenne, ha a játékos megkérdezné a DM-t, ha ez a hatalom az eredeti támadást kihagyná?

Ez az azonnali megszakítások félreértésén alapul?

    
készlet Mark Rogers 26.07.2012 06:12
forrás

1 válasz

9

Technikailag a DM-nek nem kell megmondania a játékosoknak, hogy azonnali megszakítás okoz-e egy kiváltó támadást, kivéve, ha a megszakítás kifejezetten ezt mondja. Előfordulhat, hogy a játékosok képesek lesznek kitalálni, ha meglátják a DM-hez tartozó tekercseket (egyes csoportok ezt teszik, egyesek nem), és pár példa támadásra kerültek a szörny támadásbónuszának becslésére.

Ne feledje, hogy a Shield és a Staff of Defense lehetővé teszi a játékos számára, hogy megtudja, hogy a nem módosított támadás eléri-e vagy sem, mielőtt eldönti, hogy használja őket ( Shield a találatot indítja el, és Staff of Defense kifejezetten azt mondja, hogy várhat, amíg meg nem találja a kárt összesen, ami még jobb), míg a Word of Blinding Shield nem (ez a kísérlet elindítása).

    
válasz adott 26.07.2012 06:31
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket