Reincarnate és szintbeállítás a történet alapú szintezésben

2

Aktuális kampányomban történet alapú szintezéssel dolgozunk. A mi kedves macskaközös druida (effektív szint = 3 + 1 LA) meghalt, és a reinkarnátumot alkalmaztuk, hogy visszahozzuk az életét egy elfként. Még nem döntöttünk arról, hogy ez hogyan befolyásolja az ő szintjét.

Információ:

  • Elvesztesz egy szintet a reinkarnáltól
  • A druida a változó verseny
  • által elvesztette a hatékony karakterszintet
  • A druida nem feltétlenül kap xp-t gyorsabban a történet alapú szintezés miatt
  • Szeretném megkérdezni, hogy mit akarsz csinálni? Tehát úgy gondolom, hogy a kérdésemet úgy fogom megfogalmazni, hogy „Hogyan működik a reinkarnáció a szintbeállító versenyekkel?”. A válaszok figyelembe vehetik a számlán szereplő információkat, de ez nem feltétlenül szükséges.

        
    készlet Me_Maikey 10.04.2016 14:40
    forrás

    3 válasz

    6

    Először is, a szokásos szabályok: LA szerepel az ECL-ben az XP számításakor. A catfolk druidnak tehát legalább 6000 XP-je volt az ECL 4. (druid 3. +1 LA), és elveszíti a szintet a reinkarnate -től. Ha elveszítesz egy szintet, akkor az előző szint és az elveszett szint között félúton jársz, így 4500 XP. Változott a versenye is, és elveszíti az LA +1-et, így 4500 XP elég ahhoz, hogy megtartsa a 3. szintjét.

    Innentől fogva az XP-szabályoknak a fele körülbelül egy szinttel alacsonyabb lenne, és fokozatosan felzárkózik a csoport szintjeihez, mivel több XP-t kapna, mint a magasabb szintűek. Tehát kezdetben a 3. szint, és a negyedik. Végül 4. szintre emelkedik, úgyhogy az egész párt egy ideig a 4. helyen van, de aztán 5-ös szintre emelkedik, mielőtt mégis, így ő egy kicsit visszafelé marad. Ez minden szinten többször is megismétlődik, de minden alkalommal, amikor a druida eltölti a szintet a mögöttes szintre. Végül teljesen eltűnik, és a párt ugyanolyan szinten van.

    Most, a történet alapú szintezés: a DM-nek tisztességes „félúton kell találnia” a párt többi szintje és a druida szintezés között. Ezen túlmenően ezeknek a „félúton lévő pontoknak” kell csúszniuk, hogy magasabb szinten a druida késleltetett szintje előbb és hamarabb a többi párt után - kevésbé „félig”, és több mint egyharmada az útnak, a Végül, a késleltetésnek teljesen eltűnnie kell, és a pártnak mindenki ugyanazon a szinten kell lennie.

    De személy szerint ez nem az, amit csinálok, és mindig történet-alapú kiegyenlítést használok. Amit én csinálok, a felosztott szintű helyzetek megszüntetése. LA játékokat ritkán használják; Általában arra törekszem, hogy egy LA-alapú megoldást dolgozzam ki, hogy a játékos egy adott dologban játszhasson. És a feltámadás képességei nem csökkentik senki szintjét. Ennek eredményeként nem kell aggódnom ezzel kapcsolatban.

    És ezt azért csinálom, mert úgy gondolom, hogy ezek a mechanikák kegyetlenek. Ezek sok fejfájást és extra munkát eredményeznek a DM számára, és sok frusztráció és bosszúság a játékosok számára. Ez sokkal nehezebbé teszi mindenki részvételét. Sőt, különösen egy történetalapú játékban a büntetés a halálért szükségtelen: a halál (és ideiglenesen nem játszható) a „büntetés”. Ahogy @anaximander mondta megjegyzés,

    In some games, the punishment for dying is that you died. In games that use story-based levelling, there's often a heavier emphasis on story (obviously), so players can get quite attached to their characters. When that character dies, it's sufficient punishment that the player loses the character they love, cutting off any story they had planned for them, and that the rest of the party has to deal with that. Adding extra penalties in the form of XP loss etc. is just kicking them when they're down.

    Ez akkor is igaz, ha a számítógép feltámad, mert maga a feltámadás nem szabad. Mennyire nehéz megkapni, hogy mennyit kell kivenniük a PC-ket, hogy megkapják, ezek a dolgok megfelelő módon vezérelhetik, hogy mennyi halál "számít" a karakterben (és játszottam és futtatom azokat a játékokat, amelyek a "feltámadásból indulnak"). csak egyenesen nem érhető el, ”a„ azonnal és ingyenesen feltámad a harc végén ”, az utolsó a Diablo II játékban.

    Tehát azt javaslom, hogy a druida szintjét hagyjuk ebből, mivel az LA +1 eltávolítása megtörtént, és így a 4. szinthez hasonlóan, mint a többi párt. Akkor soha többé nem kell aggódnia a problémák miatt.

        
    válasz adott 10.04.2016 21:43
    forrás
    1

    Ahogy már régen kérdeztem , amikor elveszítesz egy szintet, amiben ténylegesen az XP-t beállította félúton az utolsó szinttel.

    Ha 4-es szint lett volna, ez 4500 XP-t jelent.

    Ez magában foglalja az ECL-t is. A szintek hatékony és eredménytelen szintjére használt szintje 4, mivel az XP-kvóta megmondja, amikor szembesül a levelezőasztaltal (amit nem tudok újrakezdeni, mert nem szerepel az SRD-ben). p>

    Negyedik szintű karaktered, annak ellenére, hogy csak három karakterszinted van, és a feltámadás után (valójában egy 3.5-ös szintű elf) 3-as szintű elfnek kell lenned.

    Azt javaslom, hogyan kell ezt egy XPless levelup-re elhelyezni, hogy egy pontot válasszunk ki, amelyről mostanáig nagyjából félúton járunk, és amikor a csoportszintű szintre kell állítani, hogy a karaktert visszaállítsuk a többiekkel.

        
    válasz adott 10.04.2016 20:51
    forrás
    0

    Ez összhangban van a tipikus D & D-megközelítéssel az alulszintű karakterek veszteségének fokozatos felzárkózásához.

    Ha szívesen nyitja meg a Dungeon mester útmutatóját 3.5 a 38. oldalra (az angol nyomtatásban), akkor a 2.6. táblázatban található: Tapasztalati pontok jutalma, , ahol Ön látni fogjuk, hogy a nehéz kihívást leküzdő alacsonyabb szintű karaktert több tapasztalati ponttal jutalmazzák, mint a névleges teljesítmény. Ennek az a következménye, hogy egy kvantifikált EXP játékban egy ellentmondásmentes karaktereket tartalmazó partit helyeznek a szelíd konvergencia felé vezető úton.

    A DM már használja a szokásos elvárásoktól eltérő szabályokat, ezért a RAW hivatkozás helyett javaslata van. Ez az enyém: Bárki, aki a többi félhez képest alulteljesített, kétszer akkora szintet kell keresnie.

    Így a honfitársa megtartja a feltámadáson alapuló szintű veszteséget. Egy ilyen időszakot fognak tölteni ebben az állapotban addig, amíg a párt legközelebbi szintre lép, és ekkor két szintet szereznek, és rakétát a paritásba. A DM szabadidős kínálatában ez a kettős előmenetel olyan átmeneti szintű díjakkal valósítható meg, amelyek nem vonatkoznak a többi pártra. Tehát félúton a mostani és a következő alkalommal, amikor a teljes párt megszerzi szinten, a korábbi Catfolk játékos sminkszintet szerezhetett, és időben a többi féllel összhangban lehetett az elkövetkező félszintű szintű előrelépéshez.

    Ha a Level Adjustment továbbra is szerepet játszik a játékodban (talán a további reinkarnáció miatt), érdeklődhetsz a szabályokat vásárolni. Az ilyen szabályok szerint a Level-Adjustment versenyének egyre jelentéktelenebb hasznossága fokozatosan szublimálódik a karakter szokásos osztályszintjébe. Rendszerint ez egy karaktert hasonló helyzetben helyez el azzal, aki tartósan veszteséges; Például egy LA-buyoff-nal és egy EXP-vel számolt játékban a Catfolk társa már elköltötte az EXP-t, ami egyébként további szintekre ment volna, hogy csökkentse LA-ját, és elkezdje az EXP felhalmozását olyan mértékű áron, amely végül ugyanazt a számot kapná az osztály szintjeit, mint mindenki más. Az ilyen LA-csökkentés és a történeti szintű előrehaladás összeegyeztetéséhez a DM-t olyan pont után ítélheti oda, hogy egy LA karakterrel rendelkező karaktert csökkenteni lehetett. Például a Catfolk társa elérte a 3. szintet A +1 ugyanakkor mindenki máshoz jutott a 4. szintre, de jogosult lenne a 4. szintre, és időben felzárkózni, hogy élvezze az 5. szintet, miközben mindenki más.

        
    válasz adott 10.04.2016 20:26
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket