Milyen lehetőségek állnak rendelkezésre ahhoz, hogy a Battlemind képes legyen a tartományon belüli jelölésre?

6

Alapvetően azt akartam, hogy legfeljebb 10 négyzetnyi célpontot jelölhessek meg, így a Battlemind 6. szintű segédprogramot használva a Psionic Ambush-et teleportálhatom mellette.

Az egyetlen lehetőség, amit látok, az, hogy elvigye a kardot (Fighter multiclass). Ez lehetővé tenné, hogy egy tőrt vagy más dobott fegyvert dobjak egy jelölés elhelyezésére? Vagy más, közelharci fegyverekkel (pl. Pszichokinetikai fegyver) folytatott támadások?

Arra gondoltam, hogy a multiclass opciót a Fighter-n kívül szeretném tölteni (Runepriest atm felé hajolva), így bármilyen más opció értékelhető lenne. A Battlemind jelenleg 9. szint.

Cheers.

Szerkesztés: Annak érdekében, hogy megadja a kívánt karakterinformációt ...

9-es szint Fél-Elf Battlemind vagyok.

A karakter a Forgotten Realms számára készült, így technikailag mindent át tudok képzelni, ha a pályán és a osztályon kívül is szintet veszek, amit örömmel csinálok. Ennek köszönhetően alapvető játékstílusom lesz, amivel dolgozhatok. Én is meglehetősen új vagyok a DnD-re, és ez az én legmagasabb szintű karakterem (néhány más < = 2)

A mobil sokoldalúságot céloztam, amennyire a lehető leggyorsabban eljutok a védekezéshez, és gyorsan át tudok menni a csatatérképen, ahol szükségem van, ha a körülmények megváltoznak. Eddig olyan képességekre összpontosítottam, mint a Persistant Harrier, a 2. szintű segédprogram Dimension Slide, 1. szint napi gyorsító sztrájk, továbbfejlesztett kezdeményezés, Lightning Rush, Lodestone Lure (szinte mindig felnagyítva, hogy azokat, amiket nem tudok elérni) .

Amíg tudom, hogy nem vagyok csatár, szeretnék megbízhatónak lenni a károsodással, és ilyenkor egy Falchion-ot használok, amit Valenar fegyverképzésben vettem, és jelenleg kaptam a Power karszalagokat

Stat bölcs, amit eddig az Alkotmányra, a dömpingelt intelligenciára összpontosítottam, figyelmen kívül hagytam a karizmat, és megpróbáltam viszonylag egyenletesen elosztani a többit az erő, ügyesség és bölcsesség között. Nem aggódtam túl sokat a másodlagos statisztikai versenyzőkkel a hatalomban, mivel tényleg nem jöttek sok játékba. Valószínűleg majdnem mindent összeszorítanék és néhány dex-et (a kezdeményezésért), ha nem kell aggódnom a NAD-ok miatt.

Semmi különös bölcsesség, hacsak nem szeretnék továbbfejlesztett kezdeményezést és Valenar fegyverképzést tartani.

A megemlített multiclass elsősorban az aromára szolgál, és bármi olyasmit kell csinálnom, amikor ott ülök, hogy több ellenség is megdöbbent, hogy segítsek a szövetségeseimnek. Úgy tűnik, ez a helyzet sokat fordul elő, mivel a Battlemind nagyszerű, ha sok jelet dob ki :)

Ismét köszönöm.

    
készlet izak 07.01.2012 16:39
forrás

3 válasz

4

A harci küzdelemnek nincs sok lehetősége ebben a tekintetben, de van néhány, amellyel közeledhetsz ahhoz, amit akarsz.

Ne feledje, hogy az Ön javaslatán kívül nem találtam módot arra, hogy jelentősen növelje azt a hatótávolságot, amelyen a battlemind megjelölhető, így a legtöbb javaslat itt csak olyan megoldások vagy ötletek, amelyek segíthetnek a megnövekedett mobilitásban és így tovább.

A legmagasabb tartomány, amit a battlemind hatáskörök között találtam egy gyors Compendium kereséssel, melee weapon +3 reach volt ( Dimenziós törés [DDI] ) close blast 3 ( Obsidian Shield [DDI] ) - a többit legfeljebb close burst 2 .

Osztályfunkciók, hatáskörök és veretek:

  • Wild Focus [DDI] : Battlemind osztály funkció; szabad akció, találkozás, close burst 10 ; húzza a cél Cha módosító négyzeteket, és jelölje meg az EOYNT-ig.
  • A gondolat sebessége [DDI] : Battlemind osztály funkció; szabad akció, találkozás; mozog 3 + Cha módosító négyzetek, akkor is használhatók, ha meglepődnek. Az A gondolat jobb sebessége [ DDI] .
  • Állandó Harrier [DDI] : Battlemind osztály funkció; azonnali reakció, találkozás, melee weapon ; amikor az ellenség eltalálja vagy elszalasztja téged, megtámadja őt (még akkor is, ha a célpont a közelharci célponton kívül van) és teleportál mellette.
  • Iron Trap [DDI] : Githzerai faji előadás; amikor az ellenség hiányzik a Iron Mind faji vonása miatt, az ellenséget megjelölik, és harci előnyt szereznek az EOYNT-ig.
  • Kereslet elérése [DDI] : Battlemind feat, paragon tier ; növelje a Battlemind keresletét close burst 5 -re.

Felszerelés:

  • Predatory Weapon [DDI] : fegyvererő; szabad akció, találkozás; amikor a fegyverrel ütközik, jelöljön ki egy célt 5 ponton belül az EOYNT-ig.
  • Farslayer Weapon [DDI] : fegyvererő; standard akció, at-will; hogy a közelharci alapvető támadást legfeljebb 5 négyzetre helyezze el.
  • Nagyobb táncfegyver [DDI] : fegyvererő; kisebb akció, at-will; az élő fegyver (közvetlen mozdulattal, a 6-os repülési sebességnek meg kell látnia a céltereket), míg a fegyvert láthatja melee weapon támadással rajta keresztül (a fegyver négyzetét a négyzet helyett az eredet négyzetének számít).
  • Az Eldritch Knight pengéje [DDI] : Fegyver tulajdonság ; ha egy standard akciót használ, hogy a közelharci támadást elérje, akkor ez a támadás 5-re emelkedik.
  • Planesplitter fegyver [DDI] : fegyvererő; szabad akció, találkozás; ha közelharci támadást hajtunk végre, a fegyver elérése +2 négyzettel növelhető.

Mindenesetre érdemes megnézni a " A testen kívüli brutalitáson túl: az építési harcok alapjai "kézikönyv a WotC táblákon.

Igen, a feltételezés helyes. A A karddal rendelkező hallgató használata esetén [DDI] minden egyes ellenséget egyszer találkozáskor jelölni minden olyan támadással, amely a kiválasztott fegyvertípussal (egykezes közelharci vagy kétkezes közelharci) történik, függetlenül attól, hogy megérintett vagy hiányzik.

    
válasz adott 07.01.2012 17:52
forrás
3

A @ arotter válaszának bővítése, az előnyben részesített jelölési módszer a félelem, a ragyogás keze és a védő * . Legfeljebb három célpontot jelölhet meg, és minden körben megtarthatja (ha nincs semmi jobb a teendőknél).

Ezen túlmenően, minden hatalmas hatalom és védő dabbler kiváló választás a jelöléshez, mint a hit katona.

Ugyanakkor a kérdésed húsát nézve más ajánlásom van. Tekintettel arra, hogy a cél a teleportáció, ajánlom a multiclassing warlock-ot és a következő szintet, a warlock at-will teleport segédprogramját. Az at-will teleportjainak két feats (1, de a szokásos módon triviálisan javítható) jobb kereskedelem, mint két tapasztalt találkozási teleport számára. Ezt a módszert ajánlom a villámgyors helymeghatározással való szinergiájának köszönhetően is, ami lehetővé teszi, hogy tetszőleges négyzetet válasszon a csatatéren.

A runepriest is csapda. kevés vagy nincs stat szinergiája és nincs valós mechanikai szinergiája a battlemind-tel.

Szerkesztés a részletekért:

Célkitűzés: maximalizálja a csatatér mobilitását a 9. szinten, mint egy fél-elf battlemind. A Dilettante-t jelölésre és / vagy lehetőség támadásokra kell használni. A multiclassing választás megmaradt, ezért a dilettant. Nincs eszköz. Próbáld meg megőrizni a verekedéseket, amelyek javították az init, valenar fegyverképzést.

Gondolatok:

A HBE-vel, amely 2 feats-t ad nekünk a munkához, az egyik az "RP" célokra. A statisztika lehet con / wis vagy con / cha. A poszter hangsúlyozása az iniciációra, a gondolat gyorsaságára és a gyors reakciókra úgy tűnik, hogy szép szinergiákat mutat.

A tartós harrier teleportálási mobilitást biztosít, különösen a fantasztikus harrying lépéssel.

A javított init helyett választott gyors reakciók lehetővé teszik a dex fókusz és a nagyobb mobilitás teljes körű leállítását. A 7-es lépéses villámcsapás az ellenséges tüzérség elleni finom kettős támadást jelenti, amikor ostobaságot választanak. Optimális esetben ez azt jelenti, hogy az eldritch sztrájk, vagyis a messzi jelölés nehéz. A nagy mobilitás előnyeinek maximalizálására kiválasztott hatalmak. A legfontosabb a "Lodestone csali", mivel nincs feltétel a játékos szomszédságára.

A hit katona fantasztikus. Bár ez nem a kért futás, potenciálisan egy hosszú távú jel. A kezdeti mobilitással kombinálva meg kell felelnie a követelményeknek. Ez szent szimbólumokat is biztosít számunkra egy potenciális csipkebogyónak a végrehajtási osztályokba. Azonban a kereszt-csatatér teleportja kissé felesleges a nagy sebességgel, amit a gondolkodás sebessége biztosít. Jól tetszik a tüzérség és más emberek, akik ki akarnak maradni a csatából, de ez az épület már megvalósítja ezt.

Miközben nominálisan tovább tartanám a tartós harrieret, úgy gondolom, hogy a gondolatgyorsítás pontosabban teljesíti ennek az építésnek a szándékát. Fey-strike falchion választott a dabbler védelmével való szinergiák miatt. Bár úgy érzem, hogy ebben a felépítésben felesleges, a 8. szintre nem volt „kellő” vereség, és ez kielégíti a kérdést. Személy szerint védekező mobilitást fogok tenni a villámgyorsítás során. A másik nagy probléma ennek a felépítésnek az, hogy a védekezés egy kicsit puha, ami csak azt a fájdalmat idézi, amely az ellenséges tüzérségi gondolkodási sebességgel jár.

====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ======
level 9
Half-Elf, Battlemind
Psionic Study: Speed of Thought
Eldritch Strike: Eldritch Strike Constitution
Half-Elf Power Selection: Dilettante

FINAL ABILITY SCORES
Str 14, Con 22, Dex 10, Int 8, Wis 10, Cha 16.

STARTING ABILITY SCORES
Str 13, Con 18, Dex 10, Int 8, Wis 10, Cha 13.


AC: 24 Fort: 22 Reflex: 16 Will: 21
HP: 85 Surges: 15 Surge Value: 21

TRAINED SKILLS


UNTRAINED SKILLS
Acrobatics +4, Arcana +3, Bluff +7, Diplomacy +9, Dungeoneering +4, Endurance +12, Heal +4, History +3, Insight +6, Intimidate +7, Nature +4, Perception +4, Religion +3, Stealth +6, Streetwise +7, Thievery +4, Athletics +6

FEATS
Level 1: Quick Reactions
Level 2: Valenar Weapon Training
Level 4: Heavy Blade Expertise
Level 6: Soldier of the Faith
Level 8: Defending Dabbler

POWERS
Battlemind at-will 1: Twisted Eye
Battlemind at-will 1: Vicious Cobra Strike
Dilettante: Eldritch Strike
Battlemind daily 1: Living Fortress
Battlemind utility 2: Telepathic Challenge
Battlemind at-will 3: Lodestone Lure
Battlemind daily 5: Inconstant Location
Battlemind utility 6: Psionic Ambush
Battlemind at-will 7: Lightning Rush (replaces Vicious Cobra Strike)
Battlemind daily 9: Cascade of Rippling Force

ITEMS
Iron Armbands of Power (heroic tier), Dwarven Scale Armor +2, Fey Strike Falchion +2, Elven Cloak +2
====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======

* A dabbler védelmére szolgáló befektetés drága, különösen azért, mert a battlemind nem jön létre a végrehajtó erő. Az adept dilettante lehetővé teszi, hogy a multiclass feat árán újrakezdhesse a hatalmat. Az eszközök extra költséget jelentenek. Az arotter megjegyzések szerint: "Nos, ez már akár 2 feats (3, ha meg akarja oldani az eszköz problémáját, és további pénzt / zsákmányt vezet be a Battlemind számára)."

    
válasz adott 07.01.2012 18:20
forrás
3

A többi válasz megvizsgálása után számos lehetőséget látok, amelyekkel közvetlenül válaszolhatok a Battlemind hosszabb tartományok jelölésére való képességének kezdeti kérdésére.

A kard tanulója

  • Lehetővé teszi, hogy egy vagy két kézből származó fegyveres támadást jelöljön meg, vagy hagyjon ki.
  • A tartomány a használt fegyvertől vagy teljesítménytől függ. Max maximum 20 négyzet lehet (például Javelin vagy Fey Strike Weapon).

    szükséges
    • A Sword multiclass Fighter funkció diákja.
    • Egy fegyver vagy erő, amely lehetővé teszi, hogy támadást végezhessen egy vagy két kézből álló fegyverrel (a kiválasztott).

A kereslet elérése

  • Növeli a Battlemind keresletét 5 négyzetre.

    szükséges
    • A kereslet elérése (paragon tier).

A hit katona

  • Lehetővé teszi a Paladin Divine Challenge használatát, hogy jelölje meg a célt 5 négyzeten belül.

    szükséges
    • A hit katona többosztályú Paladin feat.

A Radience / Védő Dabbler keze - csak Csak félfele

  • Lehetővé teszi, hogy a Radiance kezével legfeljebb 3 célpontot jelöljön meg a találaton.
  • 10. tartomány.

    szükséges
    • A sugárzás keze, mint dilettáns erő.
    • A Dabbler funkció védelme.
    • Ideális esetben tisztességes bölcsességre vagy Adept Dilettante featre van szüksége, és képesnek kell lennie arra, hogy az eszközöket jól használhassa.

Hadd tudjam meg, hogy hiányzott-e valamit.

    
válasz adott 08.01.2012 05:13
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket