Ha egy nagy szerelvényt közepes vagy kisebb karakterként használnak, a támadás elérése bármilyen kapacitásban?

8

Egy kis vagy közepes teremtmény egy négyzetet foglal el, és a nagy lények általában négyet foglalnak el. Ez azt jelenti, hogy egy kis vagy közepes teremtmény, amely egy nagy hegyet lovagol, eléri a közelharci támadásokat, amelyek csak 5 lábnyira vannak? Ez azt is jelenti, hogy egy ilyen lovasnak szüksége van egy elengedhetetlen fegyverre, hogy megtámadja az ellenségét a hegyénél?

    
készlet Balacertar 04.10.2016 18:51
forrás

2 válasz

10

Szerelt harc mondja

A horse (not a pony) is a Large creature and thus takes up a space 10 feet (2 squares) across. For simplicity, assume that you share your mount’s space during combat.

(Hangsúly.) Általában ez azt jelenti, hogy a ló egy létezése nem fogja megvédeni a lovast, és hogy a versenyző nem igényel eléri a fegyvert az ellenség támadásához.

    
válasz adott 04.10.2016 18:59
forrás
1

Ez a téma nem foglalkozik megfelelően a központi csatolt harci szabályokban. Errata-ban foglalkozott, miután a hivatalos Pathfinder Society játékban jött létre. Ez az, hogyan történt a PFS-ben az errata alkalmazása után:

  • Mind a támadások, mind a védelem érdekében mindegyiküket elfoglalja az összes tartójával. Így ki lehet támadni bármelyik négyzetből, amit a hegyed elfoglal, és az ellenségek megtámadhatják Önt bármelyik négyzetbe, amit a hegyed elfoglal. Ha a hegyed egyik négyzetét egy tűzgolyó éri, akkor a tűzgolyó is megüt.
válasz adott 02.01.2019 04:20
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket