Lehet-e „felszámolni” a varázslót / warlockot több rövid pihenővel?

20

Tehát a multiclassing csodái szerint lehetőség van mind a varázslók szintjére (ami boszorkány pontokat ad), mind a Warlock-nak (ami Pact Magic-nek ad nekünk), amely a kombinálhat a fel nem használt Pact Magic varázslat-helyek varázslatos pontjaivá. a "rugalmas öntés" képességének köszönhetően; PHB101.

Most képzelje el, hogy elkezdi a napot, mint egy második szintű varázslót, 2. szintű Warlock-ot. A meditáció és a rövid pihenés (4 rövid pihenőidő) után 4 órát lehetne a nap kezdetétől kezdve, hogy a két paktum varázstárcáját 8 varázslatos pontjává alakítsa. Valami baj van ezzel kapcsolatban?

    
készlet MrShoggs 01.09.2017 18:10
forrás

1 válasz

29

Nem tarthatja őket boszorkány pontként, mert:

You can never have more sorcery points than shown on the table for your level. (PHB 101)

A helyesírási résidőket azonban ki lehet alakítani, mint

The created spell slots vanish at the end of a long rest. (PHB errata v1.0)

Tehát igen, "felhalmozhat".

    
válasz adott 01.09.2017 18:19
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket