Ha minden magas szintű druidnak van egy treant testőr?

8

A liveoak helyesírása ezt a leírást tartalmazza:

This spell turns an oak tree into a protector or guardian. The spell can only be cast on a single tree at a time; while liveoak is in effect, you can't cast it again on another tree. Liveoak must be cast on a healthy, Huge oak. A triggering phrase of up to one word per caster level is placed on the targeted oak. The liveoak spell triggers the tree into animating as a treant.

If liveoak is dispelled, the tree takes root immediately wherever it happens to be. If released by you, the tree tries to return to its original location before taking root.

A varázslat öntési ideje 10 perc, időtartama 1 nap / szint.

Kérdések

  • A liveoak helyesírás-megadása további korlátozásokat tartalmaz-e a nyilvánvaló, mint a 10 perces öntési ideje. és szükség van a megfelelő fára? Biztosítani szeretném, hogy a liveoak varázslat leírása, és hogy a helyesírás egyéb korlátai nem kerültek bevezetésre hibakeresésben, GYIK-ban vagy más Pathfinder könyvben.

    Például a D & D 3.5 helyen a liveoak helyesírás azt mondja: "A fának, amelyen a varázslat el van helyezve, a lakóhelyétől 10 méteren belül kell lennie, egy szent szent helyén belül, vagy 300 méteren belül attól, amit meg akar védeni vagy védeni" ( PH 248), ami azt jelenti, hogy a játék egy druid egy liveoak ed treant , de új megalkotása meghalni azt jelenti, hogy hazatér, vagy egy druids grove-hoz vagy bármilyen és megfelelő fa megtalálásához. A Pathfinder varázslat viszont úgy tűnik, hogy csak szükséges egy megfelelő fa megtalálásához.

  • Van-e közzétett találkozás a Pathfinder -ben egy kalandmodulban vagy kalandpályán, amely tartalmaz egy druidot vagy sámont, amely el tudja dobni a varázslatot liveoak , amely említi a druidot vagy a sámánt egy liveoak ed treant?

  • < wonMegjegyzés : Sajnos mindkét D & D 3.5 és Pathfinder egy tollas token (fa) olyan Gargantuan fát hoz létre, amely túl nagy ahhoz, hogy a varázslat célpontjává váljon liveoak.

        
    készlet Hey I Can Chan 01.02.2015 03:30
    forrás

    1 válasz

    5

    Tapasztalatom szerint a megfelelő szint minden druidjának van egy ilyen társa, de csak egy gonosz druidára tettem szert a Pathfinder-ben (a GM-ben még több gonosz druidát tettem fel a 3.5-ben, de nem szembesülnek a nem gonosz ártalmakkal) problémát), és azt gyanítom, hogy a legtöbb gonosz útfutó druids nem húzta volna le az ilyen állandó társat.

    Amint azt már megjegyezte, a treant semmiképpen sem kényszeríti Önt kiszolgálni, ami a legjobb druid minion varázslatok jellemzője. A varázslókhoz hasonlóan a druidok hatalmas teremtményeket hívhatnak fel, hogy ingyenesen szolgálják őket. A papokhoz hasonlóan a druidok hatalmas lényekre is felszólíthatnak, hogy teljes kapacitásukkal és saját szabad akaratukkal szolgálják őket. Ezek a varázslatok tartják a druidot a végső "summoner" -nek, abban az értelemben, hogy a druidok (és a természet általában) a szövetségesek legkevésbé kötött szövetsége. A bolyhos bölcsesség jelen van a D & D-ben, mivel az az osztály kezdetétől számított, és szerves része a druida társadalom és általában a természet lények D & D-elképzelésének, mint egy egységes frontnak, amely sokrétű és gyakran ellentétes lényekből áll. a szolgálat és az odaadás legértékesebb szolgálatához szükséges: a természet. A jó treant társaival rendelkező gonosz druidák még mindig szükségükre hívhatják fel őket (a természet szükségessége, nem a sajátuk), és biztosak lehetnek abban, hogy a treant segít nekik. Az egyetlen kérdés az, hogy semleges jó lényekként a rejtvények valószínűleg a legtöbb körülmények között támadnak bizonyos gonosz druidokat, és általában nem jó cégek számukra. Ez igaz mind a 3.5-ös, mind a Pathfinder-ben szerzett tapasztalataimban.

    Azt is meg kell jegyeznünk, hogy míg a Pathfinder-re vonatkozó árverések 3.5-ös „NG-kívülállók” voltak, azok általában általában semlegesek voltak. A gonosz druidok teljesen megidézhetik a gonosz árulásokat (és kaotikus drótokat, stb.), Ha akarják. A gyakorlatban azonban a legtöbb druida nem érdekel eléggé saját, nem semleges illesztési komponenseikkel, hogy ezt ténylegesen megtehesse.

    A „védő / gyám” sorra válaszul:

    1) Ez bolyhos. A 3.X-ben a fluff gyakran ellentmond a képesség mechanikai hatásainak. A fluffot valóban nem kell szabályszövegként kezelni.

    2) Druidként védő és természetvédő vagy. A célok eléréséhez általában és nem sok több, sok más lényekkel dolgozik. Erre példa az állatkísérő osztály jellemzője. Ön nem saját állat társát használja. Az állatkísérő saját szabad akaratával dolgozik veled, és valóban az állat-ellenőrzéseket kezelni kell, hogy a dolgok nem akarják. Erősebb, mint ez? Igen. De ez nem teszi rabszolgává. Nagyon nehéz, hogy rabszolgák legyenek druidaként. Az állati rabszolgaság szinte mindig számít, mint a nem revergáló természet, bár ennek ellenére vannak bizonyos lehetőségek. A legerősebb druid idézetek nem hajlamosak arra, hogy olyan teremtményeket hozzanak létre, amelyek varázslatosan kénytelenek lesznek engedelmeskedni neked egyáltalán. Ehelyett hatalmas szövetségeseket kapnak, akik veled dolgoznak, mert a természetet is szolgálják, és magas szintű druidaként a természet (jól, egy része). vö a varázslat hatásai World Wave és a 3.5 PhB osztály leírása.

    3) Mi az, ami pontosan az őrzés? Ön? A varázslat nem mondja. Sokkal inkább hajlamos vagyok arra, hogy szabályozzam, hogy a varázslat egy fa / Treant-t, mint a természet védőjét / gondviselőjét animálja, mint az animáló druidot. Természetesen a különbség nagyrészt irreleváns a legtöbb játék esetében, mivel a druida és a létrehozott treant céljainak egyaránt igazodniuk kell, és a természet szolgái általában hajlandóak a természet más szolgáit kölcsönözni, kivéve, ha (és néha még) is vannak erőszakot próbálnak rájuk gyakorolni.

    A kérdés második része:

    A druida gazemberek nagyon ritkák. Még nem futottam be olyan druidába, amely a kiadott Pathfinder-anyagban ezt a varázslatot kínáló társat tartalmazta, mivel a legtöbb druids a 11. szint alatt van. Tudom, hogy A Dawn-i Shes-en Vampire druid, Merrick Sais van, aki minden bizonnyal képes a varázslat eldöntésére, és aki rendelkezik pozícióval mint gondnok, amely rendkívül értékes társat alkotna. Nem tudom, miért nem rendelkezik vele, de nem. A másik közzétett druida gazember, akit ténylegesen futok - maga a treant - nem a leírásban nincs elég részlet ahhoz, hogy meghatározza, hogy használja-e a varázslatot. A Worldwound-kiegészítés (ahol Carrock nyomtatásra kerül) szintén tartalmaz egy példát a Siabrae-nak, aki lehet, hogy képes lesz a varázslat eldöntésére, de hasonlóan nincs leírása. Úgy vélem, ezek az egyetlen szintű 11+ közzétett druids.

    Tehát az illeszkedés 1 határozott, és nem két.

        
    válasz adott 01.02.2015 07:21
    forrás

    Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket