Használhat egy Hero Point-ot többször, mint egy adott célt?

3

A 2E-ben egy Hero Point-ot nem lehetett többször használni egy körben ugyanarra a célra.

Unless otherwise noted, spending a hero point is a reaction, taking no time. You can spend as many hero points as you have, but only one hero point on any given benefit per round. You can spend hero points for any of the following things.

Tehát használhatná a Hero Point-ot, hogy megvásárolja a Fatigue-t és egyet a Roll-ra, de nem tudott egy Hero Point-ot használni a támadókeret javításához, majd azt követően javítani a görgetést a keménységben, ha megtalálod ki, hogy a Trap-nek ez a neve van, mert a ruhája megrázkódtatja a szakállát.

Azt hittem, hogy a 3E ugyanaz, de ez a vonal hiányzik.

Unless otherwise noted, spending a hero point is a reaction, taking no time, and you can spend as many hero points as you have. You can spend hero points for any of the following:

Megerősítést kaphatok arról, hogy a mondat nem jelenik meg valahol máshol az alapkönyvben, az errata-ban vagy a Deluxe Anniversary kiadásban?

    
készlet Sean Duggan 14.06.2017 16:31
forrás

1 válasz

3

Én személyesen csak két forrást vizsgáltam.

A 3E könyv DC Adventure Hősök Kézikönyve (az M & M 3E első nyomtatási verziója) a 21. oldalon idézett szöveget tartalmazza.

A Deluxe mutánsok és mestermindok hős kézikönyve (3E) néhány módosítást végzett az „eredeti” 3E könyv (amely maga is kisebb változtatásokat tett a DC Adventures könyvében). Ez azt jelenti, hogy a 20. oldalon ugyanaz a szöveg.

Így a szabályok legfrissebb nyomtatási / PDF változatának megfelelően a szabály nyomtatott formában jelenik meg: a körökön annyit használhat, amennyit csak akar, és mindegyiket ugyanazon a dologon töltheti el ha tetszik.

Ellenőriztem az Errata szálakat a régi Atomic Think Tank-ben, és rámutattam az újabbakra a Ronin hadseregen. Mindkettő nem tartalmaz hibát a szabályra vonatkozóan.

Ezért úgy tűnik, hogy a (z) 3E-ben több hős pontot használhat ugyanazon hatáshoz minden körben .

A többi RPG-hez hasonlóan a ez végső soron a GM-en történik . Ha azt mondják "nem", a válasz "nem", függetlenül attól, hogy mit mond a könyv.

    
válasz adott 15.06.2017 02:43
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket