Can ugyanazt a fegyvert egyetlen fordulóban lehúzzam?

11

Egy 4-es szintű Eldritch Knight-ot játszok, aki egy hosszúszavú szót használ, és a kettős wielder-vel, melyet a 4. szinten vettem fel. valamit gondolkodni.

Használhatom-e a két fegyveres kölcsönhatást a kettős wielder funkcióval egyetlen fegyveren?

You can draw or stow two one-handed weapons when you would normally be able to draw or stow only one.

Az alábbi rendezvényekről gondoltam.

  • A kezemet mindkét fegyverrel kezdem a kezemben
  • A ostort
  • tároltam
  • Zöld lánglapot használok hosszúszavával, mint 1d10 + GFB kár
  • Újra felhívom a ostorodat.

Lehetséges-e, vagy valamit nézek?

    
készlet darnok 24.12.2018 15:05
forrás

3 válasz

26

A Dual Wielder csak egy második fegyver rajzolását / elhelyezését teszi lehetővé

A terved az utolsó lépésben esnek át, mert csak egy szabad objektum interakciót kapsz.

A "Egyéb tevékenység az Önökön" (PHB, 190. oldal) :

You can also interact with one object or feature from the environment for free, during either your move or your action. For example, ... you could draw your weapon as part of the same action you use to attack.

[...]

If you want to interact with a second object, you need to use your action.

A Dual Wielder feat nem ad két szabad elem interakciót, lehetővé teszi két fegyver egyidejű rajzolását vagy tárolását . ugyanazt a fegyvert nyilvánvalóan nem lehet egyszerre elvégezni, így ez két elem interakciót igényelne.

A Dual Wielder feat (PHB, 165. oldal) releváns előnye:

  • You can draw or stow two one-handed weapons when you would normally be able to draw or stow only one.

Jelenlegi terved csak akkor működne, ha vártál, amíg a következő fordulattal megpróbálod újra felhívni a ostort, vagy ha úgy találod, hogy két műveleted van (pl. siet , Action Surge stb. ) úgy, hogy egy további akcióra van szükség, amellyel újra megrajzolhatja a ostort.

Ez azt jelenti, hogy zöld lánglapát , mint én értsd meg, nem lenne szükséged arra, hogy eldobd a korbácsot, mivel nem igényel Somatikus komponenst, és az Anyag összetevő "fegyver" (SCAG, 143. oldal). Ezután azt mondja:

As part of the action used to cast this spell, you must make a melee attack with a weapon...

Tehát kihagyhatod ezt a ostorcsillagozást, és csak dobd a varázslatodat a műveleteddel, a kezedben a penge segítségével (a másik viszont lényegtelen).

    
válasz adott 24.12.2018 15:28
forrás
7

Rövid válasz? Nem.

... mert a Dual Wielder nem ad két fegyver kölcsönhatást. Egyszerre egy fegyver interakcióját befolyásolja. Nem hagyja, hogy felosztja, nem hagyja kétszer ugyanazt a fegyvert. Ez csak egyszerre teszi lehetővé mindkét fegyver rajzolását, vagy egyszerre mindkettőt

    
válasz adott 24.12.2018 15:28
forrás
0

Nem, mert a körforgás ismételt megrajzolása a kör végén nem része a lépésnek vagy a műveletnek.

You can also interact with one object or feature of the environment for free, during either your move or your action. For example, you could open a door during your move as you stride toward a foe, or you could draw your weapon as part of the same action you use to attack.

Amikor ostorozod, akkor azt csinálod, hogy varázslatot csinálj (mert szükséged van egy szabad kezére).

Ha később húzza a ostorodat, akkor ez nem a semmiből áll. A művelet véget ért. Ha megpróbálta "mozgás közben" felhívni, azt is megtiltanám, mert (1) a vagy objektummal léphet kapcsolatba a mozgás vagy a művelet során, és már kapcsolatba lépett vele és (2) még fontosabb, hogy a fegyver rajzolása nem megkönnyíti a mozgását.

    
válasz adott 25.12.2018 03:33
forrás

Olvassa el a címkéken szereplő egyéb kérdéseket